nu va det längesen.

Längesen det blivit skrivit nått här. 
Funderat lite på vad som hänt, men kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår.. dagarna bara går. Umgås mycket med A. Pratar om allt mellan himmel och jord. 

Värmen och sommaren har äntligen kommit. Längtar till stranden o vattnet. Hade varit så himla skönt att bott nära vattnet eller haft nån sommarstuga nånstans. 
Men får väl nöja mig med att sitta på uteplatsen å kolla på asfalten ist för på vattnet... längtar tillbaka till gran canaria nått så enormt! Sola, bada, åka på utflykter, slippa städa o ha maten klar. 
Vill komma bort, slippa tänka på saker som ska göras, se nått nytt, ha nått att se fram emot. Ledig vecka 32, T har ledigt två veckor innan de. Så får väl roa mig så gott jag kan själv. Hade varit skönt å komma iväg lite. Får se vad som händer.           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback