sist

Idag har jag jobbat min sista dag i restaurangen. Känns overkligt, skönt, tråkigt o konstigt. Tillslut började jag ju trivas där. Det va faktiskt kul att jobba.
Men nu är det slut. Har iaf jobbat heltid i 3 veckor, jag förstår verkligen inte hur folk orkar å hinner? Framförallt inte om man har familj. Jag blir helt slut efter en dag. Visserligen har vi börjat simma, så de tar mycker på krafterna, men ändå. Kommer hem, äta nått, simma, hitta orken till att laga mat, ut med bamse, försöka koppla av lite o sova. Tiden räcker inte till. Längtar efter lite ensamtid, har massa saker jag behöver få gjort. Nästa vecka får de bli lite hemmapyssel å "jagpyssel" på tisdag åker jag och mamma till Stockholm, ska bli så himla kul! På torsdag ska jag klippa mig o på lördag blir det utgång! Bra vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback