Bäst

Haft en sån himla bra helg. Utgång i fredags, med ana o Ola. Va superkul. Hemma hos oss för lite "fördrickande" innan olearys. Käkade kycklingburrito gött! Gick hem ganska tidigt men somnade sent. Blev så ledsen för morfar som inte alls mår bra å ligger på sjukhus.. blev bättre sen Tack vare bästa T <3 dagen efter = bakis såklart. Men gick över ganska fort som tur va. Åkte till elgig å köpte ny telefon honor 7 eftersom min krånglar. Kan tyvärr inte användas än pga att jag väntar på nytt simkort tur min kära Samsunginte gett upp riktigt än. Fikade på Waynes kollade runt lite på kupolen, åkte till Ikea, köpte thaimat, kollade mellan o hade de mysigt bara. Idag blev de brunch på Ikea med ana o Ola. Sen umgicks jag med ana tills jag började jobba å killarna åkte till Gustafs för o skruva cross. Nu ligger jag i sängen å ska väl försöka sova... går sådär som vanligt när jag ska sova borta längtar efter T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback