höst

Hösten är nog ändå min favorit årstid. Det är lagom varmt/kallt ute, löven ändrar färg, luften blir annorlunda och man kan vara inne och mysa, tända en massa ljus och svepa in sig i en filt o dricka en kopp te. Jag gillar de. 
Kom precis tillbaka från en promenad med hundarna. Knutit fast dom i syrenträdet. Bamse gnäller men Dina verkar nöjd. 
Jag sitter på trappen o funderar på om jag ska handla på vägen hem eller inte. Svårt beslut.. börjar bli dags att åka hemmåt iaf. T sa igår att han skulle börja med maten när han kom hem. Har inte hört nått från honom så antar att han inte kommit hem än. 
Ska väl ta mig i kragen å få in dom två byrackorna i bilen. Va så skönt å sitta här bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback