this to shall pass.

Har fått testa på hur det är att jobba natt nu. Inne på min andra natt. Lite mindre än hälften kvar nu på den här natten. Är sååå himla trött. Längtar hem till Tom, Bamse och framförallt sängen! Är mycket tröttare idag än vad jag va igår.. 
Trodde inte att jag skulle kunna sova när jag kom hem igår. Frisk luft och lite frukost gjorde så jag blev pigg igen. Men jag somnade ganska snabbt efter att jag lagt mig. Sov till ett och sen var det bara å svida om till finkläderna. Dop för lucas idag. Det var fint. Men det är i kyrkan man verkligen kommer på att man är väldigt okristligt av sig.. 
Hem å försöka sova lite mera medans Tom fixade mat, grillat blev de. Köpte en grill igår. 
Äta mat sen sova lite mer å så iväg å jobba. Började kl 20 idag ist för 22. 
Imorgon ska jag sova tills jag vaknar av mig själv. Inga alarm ställda. Sen ska jag krama så mycke jag bara kan på tom å bamse. Inte van å vara utan tom så mycket... sista natten sen. Å så blir jag ledig i 4 dagar. Nice! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback