ledighet!

Första lediga dagen går mot sitt slut. Sov till 13 idag. Åkte till kupolen å letade efter bikinis. Å herregud så varmt de va, kvavt som bara sjutton både ute och inne. Har dom ingen luftkonditionering på kupolen eller? Höll på att svettas ihjäl där inne. Inte direkt ultimat å prova bikini å få lov att klä av och på sig hela tiden.. men jag hittade iaf två bikinis, så nu är jag redo för sommaren och gran canaria. Längtar så himla mycket! Ska bli så skönt å mysigt å få åka iväg bara jag och tom. 

Imorgon blir det storstädning här hemma. Det förfaller liksom mer än vanligt nu när jag jobbar som jag gör. Så får tyvärr ta hand om städningen på ledigheten. Tvätten tvättar inte sig själv, golvet dammsuger inte sig självt o saker går inte tillbaks till där dom hör hemma tyvärr.. 

Dags att sova nu, känner mig trött fast ändå inte. Antar att jag kommit in i nattskiftet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback