frivecka!

Inne på andra dagen av ledighet. Känns så himla skönt å få vara hemma i hela 4 dagar. Ägna sig åt de man vill (å inte vill) 
Igår gick jag upp ca 12 för att vända dygnet rätt å för att bamse skulle få gå ut i tid. Städade lite å sen kom mamma hit och följde med mig till veterinären. Bamse tog bort sina stygn och va så duktig så, fick beröm av vetrinären. Sen åkte jag på kupolen en sväng och köpte lite blommor o choklad till morfar som fyllde år. Jag, tom o bamse åkte dit. Tessan hade gjort jättegod tårta som vanligt. 

Idag har jag fortsatt med mitt städande. Å sen blir det en sväng på stan med tessan för å leta present till mormor å mamma som fyller år. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback