kass

Igår mådde jag så himla dåligt så stannade hemma från jobbet. Ont i magen och tvungen till att springa på toa stup i kvarten. Inte kul. Kände mig vrålhungrig men va ju ingen ide att äta nått då jag bara fick apont i magen. 
Stannade hemma idag också, hade ont i magen på morgonen men blev bättre efter frukost. Antar att jag bara va hungrig. 
Så idag har jag passat på att städa undan lite skit. Såg ut som om en tornado tagit sig in i sovrummet och kastat ut alla våra kläder på golvet. Mitt och Toms eget fel såklart, båda är lika slarviga och bara dumpar kläderna på golvet. Men nu ligger de bara nått enstaka bamsehår (hundhår) på golvet. Skönt å kunna gå upp tidigt o få undan allt, när bara bamse o jag är hemma. Så fort tvätten är klar och hängd blir der ett bad och sen tänkte jag laga mat och bjuda min lilla mamma på när hon slutat jobbet å ska hämta hem syrran. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback