helgen!

I fredagskväll va jag och tom till hundgården med bamse, han fick en kompis å leka med ett tag, kul :-) sen åkte vi iväg till city gross och storhandlade. Senare på kvällen åt vi på akropolis. Mysigt.
På lördagen va vi i hundgården igen, kom en hund en stund men den va inte så leksugen så dom busade inget.  På kvällen bjöd vi toms pappa på pizza och kollade på beck. Va så himla trött hela filmen och trodde jag skulle somna, filmen va inte så bra heller. 
Både jag och tom va jättetrötta på söndagen och sov till halv 12. Omställningen av klockan som orsakade det säkert. 
Gick ut med bamse och sen åkte vi på utförsäljning av skor på skohuset, både jag och tom fyndade skor. Gick på kupolen en sväng och pekade på saker jag önskar mig tills jag fyller år.. och sen bjöd jag tom på mat, eftersom han följde med mig till utförsäljningen.

Vaknade inatt av att jag mådde så himla illa så jag va helt säker på att jag skulle spy. Va så himla tröttt också att jag inte orkade gå upp. Men tvingade mig själv till att gå till badrummet utifall jag skulle spy. Vilket jag inte gjorde som tur va. Gick och la mig igen och somnade. 
Mådde bra när jag vaknade så det var ju bra. 
Har nyss kommit hem från jobbet, ätit frukost och nu ska jag ta ett bad, så skönt med badkar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback