friyay!!!

Äntligen fredag efter en jobbdag som kändes som hundra år. Hade en kille med mig som ska bli vikarie idag. Lite tid å mycket å lära ut. Men de gick bra iaf. 

Nu är jag hemma hos mamma, skjutsade hem syrran. Va meningen att vi skulle gå en promenad med hundarna men ungen har däckat inne på sitt rum. Nu har hon verkligen fått känna på hur det är att jobba. Slitsamt och tröttsamt. 
Känner själv hur jag är helt slut i kroppen. Handen domnar bort å de gör ont i handleden för mina jäkla små blodkärl. Hoppas de går över snart. Man får tvinga sig själv å köra på ändå. Trots tusen myror i handen å grus i ögonen går det faktiskt bra på jobbet nu. Snälla låt de bara fortsätta så nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback