förvånad

Så himla trött idag,när klockan ringde tänkte jag åh nej inte redan!?
Men bara till att pallra sig upp.. sov alldeles för länge när jag kom hem.
Tagit en promenad ensam med bamse eftersom syrran åkte till Falun med Ida. Tänkte att jag skulle följa med och skjutsa dom först, men bamse behövde sin promenad och jag å syrran va på kupolen igår. Fyndade två par jeans och en bh på Cubus. Så stannade hemma. 
Gick den vanliga rundan, va nästan på väg å gå hem efter några minuter för han va så himla dryg. Men han skärpte till sig riktigt ordentligt och gick fot en bra bit och va jätteduktig. Blev väldigt förvånad och glad såklart. Han som brukar gå som en ko på grönbete när vi är ute. Duktig kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback