drygt.

Bara tisdag idag. Vet inte vart helgen tog vägen? Igår kändes det verkligen inte som måndag. Och idag har jag gått å tänkt "åh de är bara tisdag idag.." Skönt iaf att sluta tidigt idag. Tagit reda på disk i köket, ätit frukost i lugn o ro, tagit ett bad och flytta på bilen med bamse. Har en stor parkering en bit från vår lägenhet som nästan alltid är full när jag kommer hem från jobbet på tisdagar. Så fick lov att parkera ganska långt från lägenheten. Ca en kvart efter att jag kom hem gick jag ut med bamse å då fanns de två platser lediga. Så passade på att flytta bilen. Väldig ruljans där. 
Ätit pannkakor med syrran och kollat lite på tv. Pratat lite om att åka till kupolen men vet inte om vi orkar, klä på sig jeans, sminka sig å fixa håret känns inte så lockande. Vilka problem man har ibland.. men har verkligen ingen ork till sånt. Så seg på förmiddagen. 
Ska ta en promenad med bamse om en stund å köpa glass tänkte vi. Får se om det blir kupolen efter det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback