sovmorgon.

Börjar 14 idag. Ställde klockan på 9 men vaknade före alarmet pga att dom höll på med nått oväsen här utanför. 
Skönt att få sova, men är så himla tråkigt å bara gå å vänta på att börja jobba.. har städat upp lite i köket o ska snart börja med lite mat. Sen är det väl bara å gå ut med bamse å trampa iväg till jobbet. 
Längtar tills på fredag! Känns som om det va jättelängesen jag va ledig en helg. Vill vara med Tom ♡ det som är tråkigt med eftermiddagarna, hinner bara ses när jag kommer hem efter jobbet å då är klockan efter 22 å han ska sova.. har alltid tyckt om att vara själv hemma, men nu hatar jag de.  Känns så ensamt å tråkigt. Tur att jag har bamse iaf :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback