solen är här.

Inte helt fel å sluta kl 14 idag eller. Så niceigt väder ute sol å varmt! Sitter ute på uteplatsen å solar lite just nu, men är nästan för varmt. Tänkte att jag skulle ta en sväng på kupolen å leta efter nått att ha på mig på midsommar. Vill även ha nån fin klänning till gran canaria å ha på sig på kvällarna om vi ska ut och äta eller nått. Blev aldrig att jag åkte dit när jag tänkte. 
Igår kom mamma och tessan å hämtade mig hemma, vi åkte å köpte mat sen åkte vi hem till berg å åt där. Va ute nästan hela tiden. Busade med dinus, pratade med syrran å hjälpte mamma lite i trädgården. Fick även lära mig hur man bakar ett anslag. Tessan lärde mig. Hon hade fått beställning på studenttårtor. Mamma skjutsade hem mig mot kvällen, tog tag i köket som såg ut som ett bombnedslag.. å så fixade tom i förrådet. Har fått nya köksmöbler så gjorde plats för dom andra. Så fint i köket nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback