snart i mål.

Har en långnatt som väntar på mig 20-06. Sedan en natt till på de. Sen blir det ledigt. Då ska jag äntligen få klippa mig och färga håret. Alltid lite delade känslor, svårt å veta hur man vill ha det. Nu har jag iaf ett hum om hur jag vill ha det, men om det blir så återstår att se, tänkte rådfråga ganska mycket. Har aldrig blivit nöjd tidigare när jag klippt mig. Mamma har alltid fått gjort det när jag va yngre och det slutade alltid med tårar, så jag vägrade låta mamma klippa mig ett bra tag. Om det inte bara va topparna som skulle tas. Gick till en tjej i gustafs ett tag men hon klippte av minst 30 cm mer än vad man ville typ. Så efter det gick jag till anne o co. Första gången jag blivit riktigt nöjd. Så nu går jag endast dit. 
Längtar! 

Ska passa på att försöka baka lite lchf bröd å kanske något fikabröd under ledigheten också. Synd att det ska vara så himla dyrt med allt sånt där bara.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback