nu äre klippt!

Klippte av en rejäl bit på håret idag o färgade det. Blev så himla bra, fast är lite ovan. Blir bra när jag vant mig. Får se hur det blir sen när jag ska styla de själv. Kan man inte bara få en frisör som fixar håret åt en varenda morgon? 
Hem å städa lite efter frisörbesöket å så kom mamma och tessan hit och fikade en stund. Satt ute i solen, äntligen lite sol å värme! Senare på kvällen åkte jag o tom till biltema å köpte en paviljong till uteplatsen. Kommer bli så mysigt där sen, när jag fått fixa lite med blommor å grejer. Hoppas på många fina kvällar så man kan sitta ute. 
Vi köpte plocksallad å satt ute och åt nu på kvällen, lite kyligt men ändå ganska skönt ute fortfarande. Hoppas sommaren är på väg på riktigt nu. Fast egentligen längtar jag tills sommaren är slut.. vill åka till gran canaria nu! Fast det är ändå mysigt å få längta lite å ha nått att se fram emot. Det är ju nästan det som är själva grejen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback