midsommar å grejer.

Sov till 12 på midsommar. Fixade uteplatsen, städade, lagade mat å hade oss. Ola o anna kom och vi grillade och satt ute hela kvällen. Mysigt. På lördagen va ja så himla trött o hade ont i halsen.. gick över fram på dagen, men då började de klia i näsan, rinna i ögonen o va tvungen o snyta mig hela tiden.. vi åkte iväg till milan framåt kvällen. Tog med oss lite fika o lät bamse springa av sig där ett tag. Åkte hem, handlade lite lördagsmys kollade på film å delade på en pizza.

Igår åkte vi till milan igen. Bamse hade jättekul, badade i ån, sprang efter pinnar, kastade frisbee.. va jättedrygt å va ute för mig. Rann ur ögonen, droppade ur näsan å nös hela tiden. Åkte hem till toms föräldrar så jag fick en allergitablett av bästemor, men de blev inge bättre så antar att jag är förkyld då.. fick grillat å tårta där. Gott! 
Åkte hem å gjorde fruktsallad å kollade på morran o tobias på kvällen. 

Idag sov jag till 11.. vaknade å kände mig ganska bra i näsan o ögonen. Tills jag klev upp.. ont i ögonen å bihålorna. Men de va bara å ta med sig bamse o åka till berg. Skulle gå ut med dinus, så tänkte att jag går med båda hundarna.. de gick bra faktiskt. Knöt bamses koppel i jeanshällan, så jag hade en arm fri iaf. Dryg promenad med snor i näsan å tårar i ögonen. Helt slut när vi kom hem.. hundarna fick vara ute ett tag å busa, sen åkte vi hem. Tog reda på lite disk å nu blir det lite vila. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback