fort.

Redan fredag idag, tycker de går så himla snabbt nu. Känns bra. Vill på något sätt att sommaren ska vara över.. 

I onsdags började jag jobba igen efter långledigheten. Efter jobbet åkte jag hem till mamma, fikade lite och städade ur bilen. Innan vi åkte ner till milan i solvarbo. Gick till kvarndammen o tillbaks igen med hundarna. Så mysigt å fint där. 
Igår började morgonen med att jag halkade i bamses kräk o fick ont i knät.. jobbade till 14 å sen blev det en sväng på kupolen. Letar fortfarande efter en fin klänning. Hittar ingen nånstans..
när jag kom hem från kupolen åkte vi till city gross o storhandlade. Köpte mat på max o tvättade bilen innan vi åkte hem. Kom på att vi glömt å köpa fryspåsar, så blev en sväng till coop på kvällen. 
Skönt att börja kl 14 idag. Men de känns ändå så konstigt på nått vis. Tycker inte om att vara själv längre. Hatar det. Finns inget att göra o ingen o prata med. Saknar tom! Tur jag har bamse iaf. Gör eftermiddag hela helgen. Så då får jag vakna med tom iaf. O imorgon blir det kortpass. Slutar kl 20 ist för 22. Så vi funderar på att åka o grilla nånstans. Hoppas på bra väder. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback