äntligen!

Äntligen frivecka!!! Cyklade hem i regnet å började med lite frukost till mig och Tom. Pratade lite med Tom å somna som en stock sen, tills det knackade på dörren.. orkade inte bry mig först. Eftersom det varit så mycket busringande på dörren. Men det knackade igen å Bamse börja skälla, så det va bara å sätta på sig morgonrocken å upp. Va en kille som skulle fixa vårat stuprör som läcker. Gick och la mig igen å vaknade av att tom kom hem vid 13 typ. Satt ute en stund tills tom åkte och sen va det ju bara att börja städa.. ingen som gör det när jag jobbar så de förfaller liksom här hemma.. har ingen energi för storstädning idag, så har mest plockat undan saker.. 
håller på att baka mera fröknäcke, dubbelsats den här gången så de räcker lite. 
Ikväll blir det fika med anna :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback