varmt!

Hade alarm på 9, men somnade om en timme ca. Skönt o sova. Fick sms av syrran, hade bestämt igår att vi skulle ses idag. Så åt frukost packade ihop lite badgrejer o åkte till berg. Va tänkt att vi skulle åka till ulven, sola o bada. Men eftersom mamma jobbar å dinus är så skällig bland folk, ville vi inte ta med henne till stranden. Så de fick bli solning på gården, så inte dinus blir hemma själv hela dagen. 
solat ca 2 timmar, men brun blev man ju inte det minsta tyvärr. Så himla varmt så har vattnat både hundarna och oss själva med iskallt vatten. Tröttnade på värmen tillsist så vi gick in o gjorde bananpannkakor, jättegott! Nu väntar jag på att syrran ska sminka klart sig. Tar väl en halv dag ungefär ;-) sen blir det en tur till kupolen. Märkte imorse att alla mina shorts är typ 7 storlekar förstora, positivt iofs. Men nu måste jag köpa nya. Ska även försöka hitta den där perfekta klänningen som jag inte har en aning om vad den finns, eller hur den ser ut som jag letat efter ett tag nu. Hoppas jag hittat den idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback