tankar

Så mycket jag vill göra, så mycket jag tänker, så mycket jag undrar över.. 
Vill ändra om i hela lägenheten.. ändra färger, tapetsera om, lägga nytt golv, köpa ny soffa, fixa till badrummet, ha ordning o reda.. 
vill röra på mig, träna upp armmusklerna, träna mitt knä, gå långpromenad med bamse på landet o inte i stan. 

tänker på hur det blir sen, när jag jobbat klart på ssab. Hur blir det med jobb då? Hur ska vi klara oss? Vågar o vill inte tänka på det. 
Tänker på att jag vill åka till gran canaria, längtar så himla mycket! Ska bli så skönt å få komma iväg bara jag o tom. Men tänker också på att vi kanske borde ha spart pengarna ist. Om jag inte får något jobb. Men man måste väl ändå leva lite, ta tillfällerna man får o passa på. 
Carpe diem liksom.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback