sista natten.

Äntligen! Sista natten nu å sen blir de lite ledighet! Ska bli så skönt! 

Vaknade av att tom kom hem, trodde jag försovit mig till tacosen. Men han skulle bara hem å hämta en sak, så jag fick sova vidare en timme. Åkte till gustafs och åt tacos. 
Åkte hem å lämnade av bamsen å sen åkte vi till coop å köpte lite frukt till fruktsallad. Kollade på cirkeln innan det var dags att bege sig till jobbet. Helt okej film. Jag o tom har kommit överns om att vi får välja film varannan gång, och den andra har ingenting att säga till om. Eftersom vi aldrig kan samsas om en film båda vill se. Så imorgon är de min tur å välja film.

imorgon blir det till att ta reda på massa tvätt minsann. Efter det blir de fika med anna. 
Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback