nostalgi

Fullt rulle hela dagen igår.. efter jobbet blev det ett bad och tillfixning inför nostalgin. Tom ville till kupolen å kolla på en ny klocka, eftersom den han fick av mig i julklapp gått sönder. Snabbtitt där innan vi åkte hem och hämtade bans. Iväg till gustafs för grillning med hela gänget. Sen bar det av till säter. Kan ju säga att det verkligen inte är kul att vara nykter när alla andra dricker. Tur att jag hade anna iaf. Vi gick vi iväg en stund å köpte glass och kollade på när dom andra spelade ölspel.. åkte hem vid halv 10. Va trött så somnade typ på en gång jag kom hem. Vaknade så fort tom satte nycklen i låset.. tog ett tag innan jag somnade om. Och när jag väl gjort de vaknar jag av att tom ligger å visslar. I sömnen såklart. Aptrött när jag vaknade och aptrött på jobbet. Hälften gjort nu iaf. Idag blir det nog bara att ta de lugnt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback