länge sen.

Såklart ska man bli sjuk när man blivit som mest taggad. Hade ont i halsen igår, men gick en promenad iaf, va ute en timme. Kändes så himla skönt å få röra på sig. Hade nya sköna skor o snabbt gick de. 
Imorse svettades jag så jag höll på å avlida.. tänkte att det skulle bli bättre om jag fick komma ut lite, cyklade till jobbet. Men kändes som att jag kokade när jag kom fram. Gick ner till hytten där de blev lite svalare, men då började halsen ist. svider som bara sjutton när jag sväljer. Orkade inte vara kvar så jag gick hem. Tog febern hemma, men hade tydligen ingen.. kanske kommit in i klimakteriet typ 20 år i förtid eller? 
Nått fel är de ju iaf, så kändes rätt att gå hem. Fryser, svettas, trött, orkeslös å så den jäkla halsen. Och jag som vill ut å gå! Bäst att vila upp sig antar jag.. 
kollat på vänner, sovit, hjälpt tom med maten, ätit isglass å knaprat halstablett det är vad jag gjort idag.. snälla låt de bli bättre tills imon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback