freeeedoooom! ett tag iaf..

Första lediga dagen slut. Tom ligger å sover bredvid mig o jag försöker bli trött. Antar att jag kommit in i nattrytmen, har ju trots allt varit vaken i 3 nätter. 
Gick upp kl 12 idag o va så jäkla trött.. kommer inte ens ihåg vad jag gjort idag på dagen. Tvättat och funderat på att städa, men inte orkat. Hoppas på mera ork imorgon. Åt mat med anna på waynes o gick runt på kupolen ett tag. Tittade på film med tom när jag kom hem. Kronjuvelerna, mitt filmval. Sett den förut men de va längesen. Va inte lika bra som jag kom ihåg att den va. Va så himla godissugen på kvällen så tog med mig banse till ica. Väl där stog jag emot suget å köpte kvarg, bars, bananer å en low carb choklad som sen visade sig va värre å äta pointsmässigt än vanlig marabouchoklad. Menmen känns ju bättre å äta choklad med mindre kolhydrater å socker i än marabou. 
Känns bra med viktväktarna iaf, mycket bättre än lchf. Går ner mycket saktare, men förhoppningsvis är vv nått man kommer kunna hålla på med hela livet om de skulle behövas. Stoppa i sig en massa fett känns inte ultimat. Dessutom har jag hört att det är både bättre och lättare att hålla vikten om man går ner sakta.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback