fint!

Sååå skönt å få vara ledig! Älskar de! 
Idag åkte jag till berg igen och solade med syrran. Så himla varmt, men man ska väl inte klaga nu när värmen kommit. Åkte hem vid tre eftersom att tom ville att jag skulle vara hemma med han idag.. blev en heldag med syrran igår. Efter att vi solat åkte vi ju till kupolen. Hittade äntligen en fin klänning! Va lite osäker först men 50% och en expedit som bara sa positiva saker om klänningen fick mig att ändra mig. Så nu slipper jag springa på kupolen å leta klänning. Skönt. 
Jag o syrran blev sugna på ett kvällsdopp efter shoppingen, så åkte hem å hämtade badkläder sen blev det ett snabbdopp i uvbergsviken. Kallt vill ja lova att de va! Efter de blev vi hungriga så det blev ett stop på älvkanten. Så mysigt där. Tessan tog kebabtallrik o jag grekisksallad, så himla gott! Kom inte hem förns efter 22 så jag va nog lite saknad hemma ♡ 

har pratat lite om att åka o bada nånstans, får se hur de blir när tom kommer hem. Just nu ligger både jag o bams i sängen å har ac:n på. Så skönt! Tror bams är lite slut efter allt bus med dinus å värmen. Har haft dom i skuggan å vattnat dom med vattekanna emellanåt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback