05.00.. bläää.

Sista lediga dagen idag. Hade klockan ställd på 8. Jordgubbsplockning med bästemor kl 10 så lika bra att gå upp i tid tänkte jag. 
Plockade 5 liter jättegoda jordgubbar som nu ligger i frysen å väntar på att bli smoothie m.m.
efter Jordgubbsplockningen åkte jag hem å fixade till mig lite, sen blev det en vända på kupolen. Fyndade lite grejer inför utlandsresan. 
Nu på kvällen åkte jag o tom till systemet å city gross å handlade lite inför imorgon då det är nostalgin i säter, tråkigt att  jag börjar kl 6 på lördagen, så jag blir inte med hela kvällen i säter. Menmen.. slipper bli bakis iaf. 
Va även dit en sväng å kollade på traktor å moppe cruising nu på kvällen.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback