vill ha.

Tänker på lägenheten hela tiden, vill verkligen ha den. Eftersom att jag är pessimist ut i fingerspetsarna och förföljs av otur känner en stor del av mig att vi inte kommer få den. Men så är jag ju mycket för att önska. Jag önskar mig saker mest hela tiden. Så jag önskar mig ju såklart lägenheten. 
Sen vet jag inte hur jag ska tänka, tänker jag negativt brukar det bli bra ändå i slutändan. Tänker jag positivt blir jag ju bara besviken när det inte blir som jag vill. Alltså är ju negativa tankar det bästa. Men det blir man ju inte särskilt glad av.. så vad är bäst egentligen? 
Hur ska jag tänka? Har i hela mitt liv varit negativ till i princip allt, just för att jag blivit besviken allt för många gånger i mitt liv. 
Jag kan ju inte påstå att jag har direkt mycket flyt.
Antar att allt inte kan gå som man vill. Men varför är det så att vissa får precis allt? En del verkar helt bekymmerslösa å allt går deras väg. Hur beter sig dom och hur tänker dom? 
Varför kan det inte bara flyta på bekymmerslöst ett tag för mig? 
Finns alltid någon liten grej som ska störa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback