packeli pack

Ringt och sagt att vi vill säga upp lägenheten och har fått det nya kontraktet. Så nu är det på riktigt. Igår kändes det så himla himla bra. Slippa gå upp för alla trappor, slippa vissa dryga grannar, få ett badkar o egen ingång + uteplats! 
Jag och tom tog en sväng på ikea igår o kollade lite på garderober å sminkbord. Badrummet är mindre än de vi har nu, så tänkte att jag skulle ha en "sminkhörna" i sovrummet, men det fick jag ju inte för herr erlandsson. Men han kunde tänka sig att låna ut "hans" rum för detta ändamål hör å häpna! Så det får väl antagligen bli så. Synd bara att allt ska vara så satans dyrt.. ville bara sätta igång med allt igår. Packa, rensa ur å greja. 
Imorse när jag vaknade kändes de väl inte lika kul.. men jag har packat en hel del. Behöver mer tidningspapper bara. Så när de tog slut fick det bli en rensning i garderoben utav kläder o diverse annat såsom dukar och handdukar. Känns så skönt å bara göra sig av med allt som bara ligger ändå. 

Kommer å sakna den här lägenheten. Den är fin. Men den andra har vissa saker som väger upp väldigt mycket på den bra sidan. 

Kom på nu att jag packat och haft mig så mycket att jag glömt å både äta frukost å lunch. Får bli en prommenix med bamsen först å sen mat så man får lite energi. Blir så fruktansvärt trött så fort man sätter sig ner och vilar lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback