gröt.

Dagarna går och allt bara flyter ihop. Kommer knappt ihåg vad jag gjorde i fredags. 
Men ska försöka få någon ordning på det hela.
I måndags va jag med frida, vi fikade och gick runt lite på kupolen. 
I tisdags hade tom sovmorgon så när jag kom hem från jobbet åt vi frukost tillsammans. 
Onsdagen o torsdagen har jag inget minne av..
I fredags kom tom hem tidigt så att vi kunde åka och vaccinera bamse så nu är det äntligen gjort. I lördags va jag hemma i berg igen. Umgicks med syrran. Va ute och skottade och fyllde på frön till fåglarna, gjorde sallad och spelade wii. Igår va jag också i berg. Hade med mig bamse så vi åkte pulka med honom å gick en promenad på samma gång. Bra när vägarna är så branta så man kan åka pulka ner för dom. Jag och bamsen åkte till gustafs sen där tom va och grejade med bilen. Åt mat där, men åkte hem ganska snabbt tror både jag och tom va rejält trötta. 

Idag är det måndag igen.. ska försöka få ork till att ta reda på lite här hemma. 

Jag och tom har förresten kollat på en ny lägenhet också. En trea på bottenvåning med uteplats, jättefin! Vi står tvåa i kön, så chansen att vi får den är nog liten med tanke på hur fin den va. Men man får väl önska iaf och hålla tummarna. På fredag vet vi nog. 
Även fast man inte borde så börjar man ju såklart tänka ut hur man ska ha det. Har massa idéer i huvudet. Får se om jag får införa dom eller hur det blir. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback