början

Har varit mycket ledighet nu. Skönt men ändå jobbigt. Man vänjer sig så fort vid sena kvällar och att ligga o dra sig i sängen till 10-11. Gruvar mig verkligen för att börja jobba som vanligt igen. Men det blir väl bra så fort man kommer in i det igen. Hoppas jag. 

Igår va det paketjakt på stan till tom som fyller 26 imon. Hade syrran med mig som smakråd. Fick väl ihop lite grejer iaf. Har man en flickvän med taskig ekonomi, och man inte önskar sig annat än en surfplatta. får man nöja sig med det man får.. hoppas han blir lite nöjd iaf. 
Bjöd han på mat på thai igår som present också.

Idag har vi såklart varit i hundgården med bamse. Träffade hans nya lekkamrat ozzy som han träffat några gånger tidigare. Kom en annan hund efter ett tag också, så idag hade han två voffar å busa med. 
Sen åkte jag o tom till ikea, men va så mycket folk där så vi sket i de. Åkte till kupolen ist, gick på lager, tom bjöd mig på mat och vi kollade på jackor till han. 
Gick en promenad med bamse vid industriområdet när vi kom hem. Röjde lite i köket tillsammans, å sen har vi kollat på beck. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback