att de ska vara så svårt!

Vet inte när jag sov en hel natt utan att vakna, när jag ska upp och jobba. Inatt va de inte kul. Somnade med bamsen i sängen och blev väckt när tom kom hem från innebandyn. Va vaken en stund men somnade om efter ett tag. Vaknade å somnade om några gånger igen.. innan jag vaknade och kunde inte somna om. Såg att tom va vaken å kollade på tv, tänkte att klockan måste väl vara typ högst tolv, men så var det ju inte kl va typ 2.. va helt torr i käften så tom hämtade vatten åt mig, svepte de på några sekunder och låg vaken ett tag efter det. Lyckades somna tillsist men vaknade såklart några gånger eftet det också. 

Ibland kan jag vakna och känna mig helt klarvaken, ligga vaken några minuter å sen somna. Och ibland somnar jag på några sekunder. Vet att det måste bero på jobbet eftersom att jag väldigt sällan vaknar på helgerna. 
Antar att det är därför jag är så himla trött efter jobbet. Kan inte sova ordentligt på vardagarna. Vet inte vad jag ska göra åt det heller. 
Vill inte vara trött jämt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback