26

Igår fyllde tom år så vi var fulla vardagsrummet med folk. Tessan hade såklart gjort jättefin tårta. 
När alla åkt åkte vi till kupolen en sväng för att kolla på en jacka tom ville ha. Åt sallad med syrran å mamma på kompis sen. 

Försökte somna ganska tidigt, lyckades somna 10 halv 11 tror jag. Men sover ju som en kratta när jag ska till jobbet. Vaknar flera gånger å känner mig besviken för snart får jag inte sova mer, även fast jag inte vet vad klockan är. Drömmer konstiga drömmar om jobbet och känner mig orolig, stressad på nått vis. 
Förstår verkligen inte varför det är så. Men med tanke på allt som hänt, så är det ju inte konstigt kanske. Ständig oro över vad som ska hända. Har varit skönt å kunnat släppa det ett tag under ledigheten nu, men nu är det tillbaks till verkligheten igen. 
Vill jobba med något nytt, men vet inte vad jag vill göra. Tycker faktiskt om att städa iaf vissa områden. Bara det att tidiga mornar är så fruktansvärt jobbigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback