2015

Då var det ett nytt år och nya möjligheter... har aldrig gillat nyår, de är bara nu dom senaste åren som det faktiskt har varit riktigt roligt. Kanske pga att jag faktiskt haft någon att pussa på tolvslaget och inte behövt vara ensam. 
Sjukt vad snabbt det går. Kommer ihåg att jag inte ville att 2013 skulle ta slut. Det va de året då allt bra hände. 2014 har väl inte varit det bästa året direkt. Mitt knä pajade totalt, det har varit svårt ibland å få allt att gå ihop, man har blivit besviken på diverse grejer, har varit massa strul på jobbet, både jag och tom har varit mycket ledsna tillsammans bla pga en hund och en idiot som brydde sig mer om pengar än om hunden och jag har varit tröttare än någonsin. Men nu är det ju nytt år och då ska man vara positiv. Bra saker har ju såklart också hänt. Vi fick en ny lägenhet, vi skaffade hund, åkte på kryssning till tallin och vi har varit på ullared å gjort massa mer. 

Jag hoppas verkligen att det här året blir bra. Och att det ordnar sig med allt man går och oroar sig över. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback