otur

När man väl har otur ska då allt hända på samma gång.. får reda på saker på jobbet som man ska gå och oroa sig för. Blir ledsen arg och bara så himla trött.. 
Ska gå ner för trappan till new yorker, halkar sätter mig rakt ner på arslet å åker kana ner för hela trappen.. tycker ju att mitt tjocka arsel borde dämpat lite, men nej. Till råga på allt går mitt kupolenkort som jag haft i handen sönder, och jag kommer såklart inte in.. ville bara lägga mig där i trappen å böla. 

Mormor är på sjukhuset igen, hon har ont överallt och svårt med andningen.
 Vi har tusen saker å packa och de ser ut som en tornado tagit sig in i lägenheten. Livet suger ganska mycket nuförtiden.
Jag vill bara sova, sova, sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback