måndag

Dagarna bara flyger förbi och de börjar närma sig flytt. Längtar! 
Känns som att vi har det mesta färdigpackat faktiskt. Men ser absolut inte fram emot bärande av flyttkartonger nerför monstertrappan. Å så blir det ju såklart storstädning utav lägenheten, de ska väl inte bli direkt superkul heller. Men det blir ju desto roligare sen. När man får packa upp å pyssla i nya lägenheten :-) 

I helgen kommer jag knappt ihåg vad vi gjort. I fredags gjorde jag å syrran hemgjorda geléhjärtan å pysslade ihop hjärtaskar. 
På lördag va de alla hjärtans dag och jag fick ett jättefint halsband av tom ♡ vi kollade runt lite på kupolen å jysk efter saker till nya lägenheten. När vi kom hem tog vi med oss bamse till ica maxi o handlade semlor. Jag va trött på kvällen eftersom bamse väckt mig före 8 så somnade nån timme, tom väckte mig med maten klar o sen kollade vi på chef, bra film.

Igår målade vi väggen i sovrummet en gång till så att inget utav spacklet syns nu. Kollade på supernatural, handlade lite till mat som vi lagade tillsammans å sen följde tom å bamse med mig till bion. Kollade på fifty shades of grey som verkligen va jättebra, mycket bättre än jag trodde. Sen kom dom och mötte mig på hemvägen. Gick hem och började kolla lite på en film vi redan sett. Men ingen orkade kolla så vi stängde av och sov ist. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback