krångel såklart.

Tänk att det då ta mig fan alltid ska krångla. Både jag och tom har känt de på oss, och igår kom de ett sms. Vi kan inte flytta 27, så nu blir det 1a mars.. vi som alltså skulle haft hela dagen på oss att städa å fixa har till kl 10 på måndag på oss. Fyfan säger jag bara. Tack så himla mycket! Men det lär väl ordna sig, det måste de. 

Ska fixa som bara sjutton idag tänkte jag, men det är ju inte det lättaste när man känner sig krasslig, har ont i benen å är trött. Men de är väl bara till att bita ihop. Är ju som tur är van å fixa de mesta själv.. 
Kämpa på! 
Får tänka på att det blir bra sen. 

Igår va jag med syrran i princip hela dagen,  hämtade henne när jag slutade jobbet kl 10. Va till hundgården med bamse, tog en sväng på kupolen. Vilket ju inte va superkul, inga pengar å ont i knät o benen hade jag. Men fick iaf en chillbox av syrran. Efter de åkte vi hem å hämtade dinus, åkte hem å käkade lite å sen fick dinus följa med till hundgården för första gången. Gick och nosade överallt och hon va inte alls lika skällig som jag trodde att hon skulle vara. Duktig dinus :-) blir nog fler besök dit med båda hundarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback