kort.

Helgen är ju som vanligt för kort. Alldeles för kort. De va ju nyss fredag, jag ramlade i trappen, jag o tom packade å fixade (ska flytta tidigare 27feb) vi åt mat på königsee o jag va helt död på kvällen. Somnade med kläderna på och sov som en dö gris. 
I lördags fick vi hjälp av bästemor och bästefar med att måla och tapetsera så att de ser okej ut när vi flyttar ut. Bjöd på mat och fixade med målning nästan hela dagen. På kvällen kollade jag och tom på annabelle, läskig men inte så läskig som jag trodde att den skulle vara.
Idag har vi tagit en liten paus från allt kaos hemma, varit i berg å åkt pulka med syrran å hennes kompis och hundarna såklart. Spelat wii å ätit tacos har vi också gjort. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback