finito.

Äntligen klar med allt! Varit så himla trött, och torsdagar är jobbigaste jobbdagen. På allt jobb hade jag även en jobbintervju på SSAB. 
Först coop, sen pilkington, hem slänga i mig en tallrik flingor, ut med bamsen, sova en stund, åka iväg på mer jobb, hem fixa till mig, bli nervös å ta en liten promenad med bamse, å så iväg på intervju. De va riktigt kul faktiskt. Spännande å se hur de såg ut där inne. Mycket större än man trott. Och intervjun gick helt okej. Får se hur det blir nu :-) 

Men nu är jag alltså äntligen hemma, intervjun va ca 2 timmar. Så hann bli vrålhungrig. Nu är jag trött å har ont i huvudet.. bamse sitter bredvid mig å gnäller så lär väl ta ut gnällspiken. Vill bara sova! 
Äntligen fredag imorgon. Veckorna går så himla snabbt fast ändå inte på nått sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback