den där snön.

Jag tycker det är fint med snö. Det blir lite ljusare på kvällarna och man behöver inte ha så dåligt samvete över att man inte vill gå ut. 
Men nu får det väl iaf räcka med snö? Det snöade i princip hela dagen igår. småsmå pytte flingor.. lika så idag. Snälla det räcker nu. Man kan inte gå nånstans utan att gå mitt i vägen, eftersom att dom tydligen inte kan ploga på trottoaren här. Så när det kommer en bil får man ställa sig i 3 meter djupsnö å få snö i skorna. 
Kan det inte bli vår nu? Behöver sol, grönt gräs o bar asfalt å gå på. 
Känns som att den här snön är väldigt försenad den hade gärna fått kommit i november/december ist. 

Bara tisdag idag och jag är redan som en zombie. Tur de kommer folk å ska kolla på lägenheten idag, så jag tvingades ta itu med nånting iaf. Känns som att jag borde packa men vet inte riktigt vad. Vi flyttar ju inte förens i maj så vi behöver ju fortfarande grejer framme. Tom va iaf duktig och rensade ur sin garderob igår. Och jag rensade ut köksskåpen på porslin å annat skit som ska på loppis. Känns skönt att jag och tom iaf är överens om att slänga eller skänka en massa saker som bara står o som vi inte använder.
Tre dagar kvar till helg nu. 
Bit ihop å kämpa på = mitt nya motto. 


Sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback