bubbel

Inne i min egen lilla bubbla. Trött, lättretlig och orkar inte med nånting. Ingenting känns kul heller. Känner mig helt likgiltig idag. Har varit iväg på stan och lämnat in hyreskontraktet. Kollade lite i affärer där, men det finns ju inget kul på stan så tog en vända till kupolen ist. Men kände att jag bara ville hem och lägga mig i sängen. Handlade lite frukt innan jag åkte hem i hopp om att få i mig lite vitaminer. Vet inte vad jag ska göra åt den här orkeslösheten. Tänkte att jag skulle torka ur lite skåp idag inför flytten. Men skjuter nog upp det tills imon, om jag inte får något ryck. 

Imorgon får jag reda på hur jag kommer jobba framöver. Snälla, snälla, snälla låt de bli bra nu! Orkar inte med mer skit. Vill bara att allt ska bli bra för en gångs skull. Snälla låt det bli de.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback