sömn -

Vaknade före kl 13 idag av att grannen använder vattenslangen och det låter för jävligt inne hos oss i rören.. orkade inte klä på mig å gå ut och säga åt henne. Som tur va spolade hon inte så länge. Men jag kunde såklart inte somna om.. klädde på mig åt frukost i sängen och försökte somna om, men de gick inte. Kollade på tv tills tom kom hem. Åkte och handlade lite till maten som vi sen lagade. Kollade på johan falk. Jag sov nån timme efter det. Kollade på lite av fast and furios med tom innan han skjutsade mig till jobbet. Blir en lugn natt verkar det som. Skönt, är så himla trött.
Imorgon blir det fika med anna. Å så ska jag som vanligt försöka få nån ordning på hemmet. Ser inte fullt lika illa ut som det brukar göra, som tur är.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback