at last.

Inne på mitt sista skift nu. Känns lite konstigt. Kommer sakna fridagarna o lönen! 
Nu gäller de å hitta ett nytt jobb. Hatar det! Man känner sig helt värdelös efter nej efter nej efter nej. Ska de va så himla omöjligt att hitta ett jobb? Förstår inte vad dom vill ha.. 
Vet inte vad jag vill göra heller.. 

Trött idag som vanligt. Kan inte sova ordentligt när jag ska upp tidigt. Vaknar hela tiden. Känns som om man inte får sova alls. Tänkt väldigt mycket på igår också.. fick sms av mamma när jag va på jobbet att det var en massa polisbilar utanför oss. Blev såklart orolig och min första tanke va inbrott. När jag sen kom hem fick jag reda på att det var en granne som gått bort. Så hemskt! Känns konstigt och så plötsligt. Tankarna far iväg, och man ska verkligen inte ta någon för givet. Livet är så himla skört. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback