söndag igen..

Den här helgen känns som att den bara varat i några timmar. Tiden går fort när man har roligt. I fredags va sista dagen på traversutbildningen så hade min uppkörning och lite säkerhetsprövningar. Fick börja med att fira ner oss från cirka 3-4 meter tror jag att det var. Fick en jätteblöja på oss å sen firade vi ner oss med hjälp av en lina. Efter det fick vi gå upp på en travers med säkerhetslina på oss. De va nåra mer meter än 3 ner därifrån, men de gick bra. Satt ute i solen ett tag med alla andra från utbildningen å väntade på min tur å köra travers. Hann bli rätt rejält nervös men de gick bra, så nu har jag ett traverskörkort. 
Fikade lite här hemma med mamma å tessan. Tom kom hem från jobbet å då blev det storhandling på city gross.

Igår va vi till gustafs en sväng. Tom tvättade bilen och jag å bamse tittade på en stund. Senare på kvällen kom ola och anna hem till oss, vi gjorde tacos tillsammans drack lite alkohol, pratade o hade trevligt innan vi gick till skrubben. Jättetrevlig kväll. Men idag mår man som man förtjänar. Fy sjutton va seg å trött man varit. Inte gjort nått vettigt mer än att diskat å duschat. Börjar såklart piggna till lite nu, lagomt tills man ska sova. 
Imorgon ska jag träffa min chef kl 7. Så imorgon börjar jobbet på "riktigt" lite nervös å orolig. Men det ska gå bra! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback