jag hjärta ledighet.

Fyra dagars ledighet på väg mot sitt slut. Har haft en väldigt bra påsk, med fint väder, familjen, vänner o mys. Har ätit jättegod lax å tårta i berg, grillat i gustafs, varit på krogen med toms bästa kompis och flickvän jättetrevligt var de, kul att komma ut lite för en gångs skull. 
Spelat guitar hero, ätit brunch på ikea, hittat på en ny serie som både jag och tom gillar, american horror story, Läskig, spännande, konstig och bra. 
Varit i hundgården med bamse, busat med bamse och dinus, tränat på att ha bamse lös, har gått jättebra med det, han är faktiskt väldigt duktig o springer inte allt för långt bort från oss. 
Fått påskägg med badbomber å badsalt + godis från tom, och påskägg med godis och pengar från mamma <3 
Älskar å vara ledig. Sova hur länge man vill, vara med tom hela dagarna, slippa känna stress över att man ska upp tidigt å jobba och bara göra saker tillsammans hela dagarna. 
Men imorgon är det jobb igen å den här veckan väntar ett antal telefonsamtal på att bli ringda, tandläkaren och facket. Jag ska på hälsokontroll pga att det antagligen blir sommarjobb för mig på ssab. Känns väldigt pirrigt men ändå kul. Ska bli spännande å se vad som händer. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback