fredag yaay!

Den här veckan har då snarare kännts som att det varit en extra dag att jobba ist för en mindre. Men nu är det äntligen fredag, och imorgon fyller jag år.
Har varit fullt upp både igår och idag, tänkt att jag ska ha gjort saker men de har kommit saker ivägen hela tiden. I onsdags var det ju massa telefonsamtal hit o dit å fika på esplanad som va jättetrevligt. Bra avslut på onsdagen som va jobbig till en början. Igår jobbade jag järnet. Åkte runt å letade efter ett ställe i mer än en halvtimme och alla sa att det låg på olika ställen. Jobbade till ca halv ett utan att ha tid å äta nått, va vrålhungrig när jag kom hem. Ut med bamse, kasta i sig mat och fixa ordning sig för hälsokontroll, de gick bra. 
Hem ut med bamse på promenad å sen hämta syrran för att hälsa på mormor i säter på deras korttidsboende som hon bor på nu. Skjutsa hem tessan. Hem en liten stund å sen vidare på kalas hos toms bror. Fullt upp hela dagen.. så idag har det städats å fixats som bara sjutton efter jobbet. Ska snart iväg med ola, anna och meja till solvarbo så hundarna får busa lite. Sen ska vi iväg å handla lite inför imorgon. Fullt upp idag också. Men det är kul, dagarna går fortare då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback