det löser sig.

Allt verkar ordna sig till slut, och de som kändes jobbigt känns inte lika jobbigt längre. De enda jobbiga nu är att jag har så sjukt ont i nacken och huvudet, och en jävel snodde min parkeringsplats som jag såg när jag och bamse va ute. Den enda som fanns kvar på den stora parkeringen såklart. Men då fick bamse åka till hundgården ist så han är nöjd iaf. 

Har varit så himla mycket att jag glömt bort att jag faktiskt fyller år på lördag. Känns inte lika illa som förra året, då ville jag bara skita i allt. Men nu känns de okej. 
Ska hitta orken till att baka en jäkla tårta bara som ska duga till alla. Det är ju en dag imorgon också som vi får se hur den blir. Extrajobb och hälsokontroll. De ska gå bra! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback