5 dagar kvar.

Då har jag gjort min andra dag på ssab. Känns bra men fortfarande väldigt nytt o annorlunda. Känns att jag hade mer koll på hur jag skulle göra idag än igår. Skönt att känna att man lär sig. Och att det går framåt. Jobbat från 6-14 så imorgon börjar jag kl 14 å jobbar till 22. Ska bli skönt å få sova, lite mindre kul å sluta så sent. Men de blir bra :-) på fredag gör jag min första natt får se hur det blir, spännande. 
I mitt lag är de bara killar. Lite kul eftersom jag tidigare bara jobbat med tjejer i princip. Saknar lite "tjejsnack" men de går väl an. Får visa min manliga sida.. 
Jag trivs iaf bra och de känns kul att få prova på nått helt nytt. 

Får se om jag hittar till mitt "jobbställe" imorgon virrade bort mig lite idag. Fy sjutton va nervös jag blev. Trodde aldrig att jag skulle hitta dit. Jag och mitt dåliga lokalsinne! Frågade några gubbar efter vägen så de gick bra tillslut, kom 10 min försent, så de va väl ingen katastrof direkt. 
Lite pinsamt bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback