hur orkar man?

förstår verkligen inte hur folk orkar med att jobba, träna, laga mat, gå på stan, städa och allt vad man nu håller på med. när jag kommer hem från jobbet är jag död. känner mig som en zombie och orkar verkligen inte göra nånting. ändå går jag inte upp så tidigt 5.20 och jag jobbar max 6h. blir inte ett dugg bättre av att jag sover eller håller mig sysselsatt heller. blir bara lättretlig och sur, orkar inte prata med någon eller hitta på nått. all ork är borta. får tvinga mig själv att gå ut med bamsen och intala mig själv att jag blir piggare om jag kommer ut, men de blir jag inte. blir bara sur o besviken på bamse som inte kan bete sig ute. drar som bara sjutton i kopplet o blir galen om de kommer en hund. vad ska man göra egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback