Tisdag och lön.

LÖÖÖÖN!!!! ♡♡♡ Äntligen! Säger jag bara. Nu ska de handlas klart julklappar o julpynt. Har besiktat bilen idag och när jag kommer hem har byrackan bitit sönder finaste tomten... på torsdsg blir de julklappshandling med syrran. Drygt dock att jag inte har en aning om vad jag ska köpa till vissa. Har sån ångest över de där i år, ingen önskar sig något men förväntar sig ju självklart att få något. Och det är klart att dom ska ha det, man vill ju ge. Men man vill ge ju något bra och fint också. Svårt när alla man känner har allt och man inte vill ge sånt som man ger varenda jul.. standard är ju smycken, ljus, parfym o body lotion. Jäkla julklappar.  Kan inte alla bara säga vad dom vill ha? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback